Alyatrd Merhaba anneler 🙋🏼♀️ Muğlada yaşıyoruz ve havalar baya ısındı oda sıcaklığımız gece 27 28 derecelerde , sizler uyurken nasıl yatırıyorsunuz bebişlerinizi merak ediyorum 🙋🏼♀️🙏🏼
Arzu_Doruk Alyatrd aynen bende burda bekliyim Denizli dün gece evin içi 29 derece oldu ince uzun kollu giydirdim ama çok terledi sırtına havlu koydum ne giydirsem bilemedim kısa kolluya geçmeyi düşünüyorum gündüz kısakollu ama geceyi bilemedim bir türlü
Irmakprensesinannesi Alyatrd valla cami acıyorum odasında çünkü aşırı sıcak 30 derece yi buluyor bu sever uyuyamuyor o yuzdn böyle daha rahat uyuyor kisa kolu şort giydiriyorum penye pijama gayet rahat uyuyor
Mirage91 Arzu_Doruk ben tshirtle yatırıyordum 27 derecede, şimdi evin içi 30 derece sadece atlet külotla yatırıyorum öğlenleri sadece külotla duruyor,32 yi görürüz o zaman sadece külotla yatırıcam
Alyatrd Lisabh havalar aşırı sıcak şu an 35 derecelerde ama deniz sezonunu biz henüz açmadığımız için deniz suyu sıcaklığını bilemicem canım 🤷🏼♀️ Ama çok fazla giren var çevremde eminin ısınmıştır 🙋🏼♀️✨
Bertugnunannesi Lisabh bodruma bir kez gittim arkadaşlarla bi daha gitmedim cünki deniz suyu buz gibiydi ve gittiğimiz tarihte ağustosun ortasydı cayır cayır sıcakta denize giremedim o kadar soguktu ama bilmiyorum belki siz girersiniz ben soğuk denizi sevmıyorum
Lisabh Ben oğlum girebilir mi acaba diye sormuştum ama giremez soğuksa tabi. Teşekkür ederim cvp için 😊