Merhaba kızlar bebeğim 50 günlük bebeğim hem anne sütü hem mama alıyor günde 2 kere mama veriyorum. Aptamil vermiştim kabız oldu. Bebelac gold aldım bu sefer yine 5 gün oldu kaka yapmıyor. Sürekli müdahale edip fitilde vermek istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım. Sancıdan kıvranıyor