Bir_prens_annesi Kizlar merhaba ogluma hamile kaldigimda sagimda hissettim hep ilk siralarda oglum olacagini ogrendim suanda sanirim yeniden gebeyim ve sagimda hissediyorum bu sagda erkek solda kiz algisi dogrumu sizce sagda hissedip hem oglu hem kizi olan var mi
Tuba_engn Bir_prens_annesi Bebeğim de hep solda idi?… Ama erkek 😂 Bütün takvimler kızı gösterdi ama sadece nu teorisi erkek dedi 👍
Mlkko Bir_prens_annesi benim de sağdaydı oğlum ama bence doğru bir şey değil yani ben inanmıyorum böyle şeylere
Kereminannesiii Bir_prens_annesi oğlumu sağ tarafımda hissettim hep. Şimdi hamileyim kızım olacak yeni hareket etmeye başladı solda hissediyorum. Bebeklerin yerleşmesiyle alakalı bir durum bence
2cocuk_1anne_ Bir_prens_annesi benim kzıım hep sağda hareket etti Şimdi 100 de 99 erkeğe hamileyim ve buda sağda Biraz önce kaynanam ve Eltimle konulurken bu konu açıldı eltim de böyle bir şey yok dedi Bencede yok kızım da oğlum da sağda hareket etti