Kızlar bebeğim 3 aylık sürekli kusma problemimiz var sma optipro kullanıyorum bir de gaz sancımız bitti sanıyordum dün doktora gittiğimiz de gaz doluydu ama sancı çekmiyoruz mama dan dolayı olabilir mi ama anne sütü alırken de kusan bir bebekti oğlum napcağımı şaşırdım