Hanımlar oğlum 24 aylık Tuvalete götürünce çişi ve kakayı yapıyor bu üçüncü günümüz geceleri bağladım o bir gece kupkuru kalktı diğer gece karpuz yediği için doluydu bezi ama söylemıyor ama gidince varsa yaoıyor sizce devam etmelımıyım yoksa söylemediği için bırakmalımıyım yada erken mi daha söylemesi için blmıyorım ilk çocuk tecrübesizim