merveozkaynak biz 6 aylikken basladik canm suan 6 bucuk ayligiz lakin ole gereksiz seyler almana gercekten gerek yok kasik mamasi al alsitirma bardagi al kase al birde mama sandalyesi birde ustunu basini kirletmesin surekli degistiremem diyorsan giysi al bu birde sebze meyve emzigi al bunlar yeterli bazen goruyorum fazla seyler aliniyor ne biliyim herkesin kadin gorusu fikri ama bana gereksiz geliyor bizim analarimiz bizi nasil buyutmusler ole dusunun 😁 bole seyler yoktu yani ama iste ilk bebek insan ozeniyor bende gine bu kendi ozel esyasi olsun die bardak kasik kase aldim