Deliricem ne peynir yiyor ne zeytin. Kahvaltı yaparken kaşığın arasına sıkıştırıp veriyorum direk ağzından çıkarıyor. Omlet yaptığımda koyuyorum sadece öyle yiyor peyniri. Omletide Her zaman yapmıyorum. Zeytin desen hak getire. Napıcam bu çocuk proteini nasıl alıcak 😒