Kızlar selam. Oğlum 5 aylık oluyor mamayla beslendiği için yavaş yavaş tadımlara başladık ama mama içirir gibi veriyorum ek gıdayı da siz ne zaman mama sandalyesine oturtunuz? Oturmayı çok seviyor kucakta falan oturuyor da sandalye için erken sanırım. En azından ek gıdasını tadarken oturtsam diyorum?