MinelAskEla İstanbuldayım, evde bakmıyorum artık dereceye sıcak gayet 1 tek kısa kollu şort tulumla yatırıyorum, benim oğlum üstünü çok açıyor gece örtmüyorum da çok şükür üşümüyor odası da diğer odalara göre serin yani. Penye battaniye örtüyorum 1 saat sonra bakıyorum yok 😂