Kızlar süt kalitesi diye bişey var mı ben öyle çok güzel beslenemiyorum et tavuk fındık ceviz falan maddi yönden alıpda yiyemiyorum çok zorlanıyoruz malum fiyatlarda çok arttı genelde kahvaltı peynir ekmek sarelle bu şekilde yiyorum cok aksamlari da çorba bulgur pilavı arada karışık sebze yemeği bu şekilde beslenmeme rağmen sütüm var bebeğim doyuyor çişli kakalı bez 6-7 tane oluyor ama kilo alımı düşük 3 kilo doğmuştu iki aylık
4500 kilo oldu bakıyorum iki aylik bebek kilolarini paylaşıyorlar 5-6 kilo hemde benim bebeğimden daha düşük kiloda doğmuşlar bende eşimde zayıfız ve minyonuz acaba bundan mi yoksa guzel beslenemedigimden sütüm kaliteli olmadığı için mi kilo alamıyor sütüm gerçekten çok fazla yani defalarca atlet değiştiriyorum bazen göğüslerim taş gibi oluyor rahatsiz ediyor beni sağıp döküyorum bebeğe biberonla vermek istemedigim icin