gozdekrks Merhaba hanimlar bebeğim 5 ay 8 günlük. Bikac gündür cok.huysuzdu ve uyku sorunlarımız da vardi. Bugün dişlerine oyle.bir bakayim dedim. Sanki üst damagi kabarmış 😑 fotoğraf yüklüyorum bi bakar misiniz sizce de üst disleri mi ilk cikacak😶 https://www.hizliresim.com/kldfn45
gozdekrks gozdekrks eli de surekli ağzında alttan bekliyordum disleri ama bi baktim üst kabarmış.. acaba ne kadar sürer bu dişlerin çıkması hanimlar tecrübelerinizden cevappp bekliyorummmm
Ummahan250820 gozdekrks uzun suruyor canım kızımında once ust yan kesıcıler sıstı 1 ay sonra patladı onler kAc aydır sıs daha patlayacak tetagıl kullanıyormusun
gozdekrks Ummahan250820 kullanıyorum ama günde 1 felan oyle qz kullandım elimle hep.alta sürüyordum ustte çıkacak herhalde demi 😔
Ummahan250820 gozdekrks evet canm ustler sısmıs cok huzursuz oldugu zamanlar calpol ver soguk bırseylerle masaj yap rahatlar
Elf33 Oooo daha cok var canım şişecek dişler alta gelecek 15 günde öyle duruyor en az 2 ay sürebilir Allah bilir yinede saglık la cıkartsın miniklerimiz inşallah