Kızlar bebegm normal de ıkınır ama rahat uyurdu geceleri . Bu gece sabaha kadar hiç durmadı sürekli ıkınıyor sesler çıkarıyor ama ağlaması yok bi yandan da uyuyor . Gazından dolayımıdırr acaba . Gazı olan bebek ağlar durmaz diyorlar ama bu durumda çok rahatsız edici kendi kendine kıvranıp duruyor çocum bilgisi olan var mı :(