Arkadaşlar 14 aylık bir oğlum var yaklaşık 1 aylık dönemde sinirlendiği zaman kendini yere atmak, kafasına vurmak (elinde bişey varsa onunla vuruyo) yada bize vuruyo aynı şekilde ciddi anlamda geriliyorum ve ne yapıcamı nasıl bi tepki vermem gerektiğini bilmiyorum geçici bir süreç mi yoksa bi destek mi almamız lazım tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz?