Kızlar selam aralık ayında dogum yaptım su an maşallah 5 aylık bir oglum var zorunlu sezeryan oldu
Şimdi tekrar hamile kaldım 6 haftalık henüz ama doktor dikişler acısından riskli olduğunu aldırmam gerektiğini söyledi fakat yinede kararı bana bıraktı. Böyle bir durum yaşayan varmı aldıran veya devam ettiren?