Arslann Ya benimki de 11 aylık olmasına bir hafta var. Gece beslenmesini yaklaşık bir aydır kendi kendine kesti onda sorun yok ama bir haftadır gündüz de mama içmiyor napacagimi şaşırdım. Asla iciremiyorum mamayı. Biberonu değiştirdim, mamayi değiştirdim ama yok yani. Ek gıdayı da öyle güzel yemiyor ki onunla doyuyor nasılsa diyip rahat edeyim. Benim gibi olan var mı acaba?