Terazianne06 Diş çıkınca rahatladı neredeyse 1 aydır üst dişler şişti 2-3gun oldu patladilar şükür.😂 Birde gece beslenmeyi kes dedi doktorumuz, uyuması lazım gece beslenmesi 6.aydan sonra gereksiz dedi. Zar zor kestim uykusu düzene girdi sık sık kalkmıyor artık deliksiz uyuyor