Kizlar yardımci olursaniz çok sevinirim. Oğlum 4 ay 7 günlük 8 gundür kaka yapmıyordu dün çok seyler yaptim yapsın diye bu sabah koyu yeşil kokulu kaka yaptı normal mi ? Bayramdan beri emmek istemiyo .cok kısa 5/7dakika kadar emiyo zorlayinca bazen 10 dakika emiyor doyuyor mu ki ? Asla emmek istemiyor duzeni de bozuldu haricinde de biraz diş yerleri kaşındı ama şu an öyle durumu yok gibi 400 gram aldı bu ay . Stresten kafayi yemek üzereyim anne sütü istiyorum yesin ama çok kısa emiyo bazen çığlik kiyamet asla emmiyo sol göğsümu de bazen emmiyor. Çok yoruldum ,bunaldım