EfosMoM benim yiğenim 4 yaşına kadar o kadar fazla olmasa da ağlayınca ağlıyordu, tepkisiz kalıyorduk anlatmaya çalışıyorduk. 4 yaşında kreşe verdik ondan sonra açıldı. 10 yaşında şu an maşallah çok açıldı. Ondan önce parka gitsek bi bebek yada çocuk ağlasa o parkta durmuyordu ürkek Ceylan gibi kenara çekilip boynunu büküyordu. Başka bir boş odaya geçip sakinleştirip tekrar çocuklu odaya götürseniz, ilgisini çekecek şeyler yapsanız çocuklar odadayken kucağınızda şefkatle oturtup dikkatini dağıtın. Bence kaçmak evden gitmek ağlıyor diye uzaklaşmak daha yanlış biraz ağlasa da farklı şekilde dikkatini dağıtın. Üstüne gitmeyin çocukları sevsin yada alışsın diye sadece aynı ortamda bulunmayı kabullensin önce sakin sakin zamanla düzelir çocuklar da ilgisini çekmeye başlar diye düşünüyorum