Kızlar merhaba 4 ay 14 günlük kızım var doğduğundan beri yanakları ara ara kızarıyor,doktor cildinin kuru olduğunu söyledi kremde kullanıyorum ama çok bi etkisini görmedim aynı durumu yaşayan veya kullanmış olduğunuz tavsiye edeceğiniz bi krem var mı ?