23ygmur Merhaba 1 hafta önce çok zorladım kendimi onun sonucunda kalçam agrıyor topallıyorum 6 ay önce doğum yaptım dikişlerim de hasar görmüş müdür ortopedi gitcem ama kadın doguma da mı görünsem böyle yaşayan varmı:(
Zlm 23ygmur 6 ay uzun bı sure bence iyilesmissinizdir tabi yinede görünüm doktora ama dikişleri birşey olduğunu sanmıyorum