ZP_1405 Arkadaşlar bebeğimin dilinde pamukçuk vardı, karbonatlı su ile temizledim, birazcık geçti. 2 gündür de bez bölgesinde beyaz nokta nokta iltihaplı sivilce gibi şeyler çıktı, hafif de kızarıklık var. Pişik midir bu mantar mı, yaşayan var mı?
Alka ZP_1405 canım saf zeytinyağ varsa sur . Hemen geçiriyor. Bide artık kalın giydirme 4 buçuk aydır ilk kez oldu pişik bebeğim . Havalar sıcak ya anlamadım kalın giydirdim yine açtım mi kıpkırmızı .
minnos004 ZP_1405 kullandığınız bezin markasını değiştirin.Zeytin yağından ziyade kantaron yağını kullanın iyileşene kadar. Birde mutlaka gece uyutmadan yıkayın bacak arasını.
minikoglum28 ZP_1405 Sivilce gibi şeyler çıktı oğlumda da. Ben mantardan şüphelendim ve gerçekten de mantar çıktı. Doktorumuz sıcaktan, hava alamadığı zamanda oluyor dedi. Endişe edilecek birşey değil sadece düzenli olarak verdiğim kremi kullanın dedi 10 gün boyunca.
Azraam Havalar sucak terliyor pişiknolmaya başlamış benim kızımda öyle oldu sık sık yıkayın kremleyin altını açık bırakınki ilerlemesin hemen ilerliyor
minikoglum28 ZP_1405 Şuan 2 gün oldu kullanalı. Bakalım İnşaAllah faydası olur, henüz birşey diyemiyorum. Verdiği ilaç dermotrosyd..