FerdAzraMira Bebeğim çok huysuz olduğu için uyumadığı için doktorum önerdi kullanan varmı anneler güzel anneler 🤗 Hiç bi eczane de bulamadık int sipariş verdik sahte olmaz değil mi 😒
Swill FerdAzraMira selamlar biz kullandık. 3 aydan sonra haberim olmuştu ondan ve kızıma inanılmaz iyi gelmişti. Mucizevi bi şekilde günün her saati ağlayan kolik çocuğum susmuştu 😅 umarım size de iyi gelir
FerdAzraMira Swill ooo ne güzel benim bebeğim kolik değil ama huzursuz uykusuz dediğim için verdi doktorum umarım fayda görürüz 🤲🏻