Normal birşey o uyarmayın hiç. Benim bebeğim 9 aylık hâlâ 4 5 günde bir yapar kakasını doktor normal dedi daha da uzarsa süre zeytinyağı verebilirsiniz. Karnına sürün zeytinyağı masaj yapın bide banyo yaptırdığım gün mutlaka kakasını yapıyordu bebeğim.