Uyuduğundan beri içini çekiyor saat 1 gibi uyudu 15 dk bir çığlık atıp ağlıyor 3-4 saniye sürüyo sonra içini çekmeye devam ediyo diş çıkarıyor sanırım o yüzden olabilir mi yada bir şeyden mi korktu diyorum okudum başkasınada okuttuk ama çok korktum hiç böyle iç çekmemişti 13 aylık bebeğim 😭 saat 6 oldu hala gözümü kırpmadım