Alka Babykaraniko e nabız a baksana bı canım reçetelerim yazıyor orda oluyor yazılan ilaçlar . Belki kağıda gerek yoktur varsa ordan göster eczacıya .
GizeminEdizi Babykaraniko ay sakın 3 aylık korunma iğnesi deme,asla tavsiye etmem beni perişan etti,regl olamıyorum 55.gunum.
Babykaraniko GizeminEdizi emzirmiyorum malesef banada aylık onermislerdi umarım adetimde bir sıkıntı olmaz gerçekten adet olamama çok Zor Allah yardım etsin canım
GizeminEdizi Babykaraniko sağol canım benim,adımı sorsan Uranüs derim yuvarlanan top gibiyim yani durum bu bende.