Doğum yapali 4 gün oluyor ve her uyumaya calistigimda defalarca sallaniyorum , bacagimdan sanki biri tutuyor ve beni salliyor gunde tam 5 kez oluyor daha fazlasida olabilir . Acaba belden verdikleri ilac yuzunden mi boyle oluyorum .korkarak uyaniyoeum