Güzel annelerim size danışacağım ve gerçekten artık bunaldığım bir konu kızım temmuzda iki yasına girecek ve nerdeyse 2-3 haftadır zorla bişeyler yediriyorum çok hareketli ve aşırı enerjik nasıl dayanıyo bilmiyorum artık ağlayarak dua ederek yemek yedirmeye başlıyorum diştendir diyorum belki ama sürekli bu tekrarlıyo bildiğiniz bitkisel iştah açıcı yöntemi ilaç vs ne varsa bilginize muhtacım cok üzülüyorum artık emzirmiyorum gündüzleri gece uyanırsa emiyo oda nadir uyanıyo zaten nolur dua edin ve bilginizi esirgemeyin🥹🥹😪