Kızlar bebeğim 6 ay 23 günlük . Geceleri ben yatmadan rüya öğünü veriyorum sabah 8-9 a kadar uyuyor bi sıkıntı olmazsa bende artık ayırmak istiyorum sonradan daha zor olur diye ama eşim çok üzülüyor benim aklımada sokuyor . Ya bişey olursa ? Ya korkarsa ? Falan filan bende analık işte vicdan yapıyorum . Siz ne zaman ayırdınız . Ve uykumda biraz ağır gün içinde yorgunluktan ama oğlum gık dese uyanıyorum analık iç güdüsü mü ney bilmiyorum. Kararsızım sizce napsam 🥲