Zeyha Deletedmom3544 eyvahlar olsun alışmışdır belkide gece uyumamak çok kötü ya en az 4e kadar oturuyoruz
Deletedmom3544 Zeyha alışmak değil mecburiyet küçükken pek zorlanmiyodum şimdiki kadar .şimdi kucakta taşımak çok zor gündüz ev işi kızımın peşinden koş falan pert oluyorum sende biliyorsundur 🤷