Hanımlar merhaba 5 aylık bebeğim var yaklaşık 1 - 1,5 aydır ağlayarak uyuyor yani ağlarken yorulup uyuyor mecburen napacapımı şaşırdım hee türlü uyutma tekniğini deniyorum😔 uykusu yok desem mümkün değil gözleri kapalı sadece ağlıyor uykuya direnme desem bu kadar uzun sürer mi 🤐 var mı başına gslen