Annesininkalbiii1 18 aylık kızım var, Uyanış saatlerine göre ayarlıyorum genelde 4 öğün yiyor ama bazen 3 de olabiliyor. Sabah kahvaltısı pankek işte peynir salatalık zeytin şeklinde. Öğlen çorba yanına varsa köfte veya makarna, akşama doğru bi yoğurt meyve ile karıştırıyorum, yatmadan önce de mama ya da biz ne yiyorsak ondan veriyorum 🤙🏻☺️