Cmrhnm ben ne kadar dikkat ettiysem de hamilelikte çok sık hastalandım acile gittiğimde paroldan başka bir şey vermiyorlardı.resmem işkence çekiyordum.antibiyotik kullanmayınca da iyileşme süresi uzuyordu.doktorun verdiği vitamin folik asit düzenli kullan.bol bol su iç , mevsim meyvelerinden bol bol ye doğuma kadar idare et allah büyüktür.