Bebegim 1 aylk oldu.mama meme şeklinde gidiykrz sutum cok az.son iki gündür yanaklarında kızarıklık var ve sütümü erdikten sonra kusuyor bast gaz çıkarırken gegjrrken oluykr sandm biraz önce resmen fışkırrk kustu hepsini ardından mama verdm hic kusmadi sizce neden ? Son 2 gunde domates yedm kahvalyi da birde vitamine başlamıştım icerigi normal miltivitamn dr vermisti sut icin bunlar yapms olablir mi sizce? Zsten cok az sutum var onu da kisuyor üzülüyorum