Merhaba arkadaşlar bir sorun olacaktı. Bebeğime iki gün önce 6 ay aşılarını yaptırdım. Şehir dışındayım, kendi aile hekimliğimizde değil misafir olarak bulunduğum şehirde yaptırdık. Ebe aşıları yapmadan önce bebeğime ağızdan bir ilaç gibi bir şey damlattı sürdü. Küçücük bir şişedeydi pembemsi açık kırmızı gibi bi sıvıydı. Sonra bacağından aşılarını yaptı. Ne olduğunu sordum ama ne dediğini hatırlamıyorum. O anki durumda da üstelemedim. Ne olabileceği hakkında fikri olan var mı acaba