Cennetkoydum 29 aylıgoz canım. Ne desem anlıyor ne desen yapar. Herseyı mukemmel ama cocık konusmuyor.sessiz fısır fısır konussam dahi anlıyor.
Hayvan sesi bizde yok su sekılde var.
Kuş. Cicici
Kopek havhav
Horoz uuuu
Hındıye gulu gulu yada gıdı gıdı
Baba, mama, gele (del),dede,bu,cici,aboo (bazen anne ve anneanne), nene
Bu kadar. Baska da bıse yok. Herseyı tarif ediyor ısaret ediyor. Ne dersin umut var mı? Tekerleme isinı yapacağım ınsallah faydası olur.