17 aylığız deliksiz uyuduğum 5-6 gündür.Uykuya direnme ,kendini ordan oraya atma ,çığlıkla uyanma sağdan sola dönerken ağlama .Herşeyi gördüm yasadim .Diş dedik atak dedik sıcak dedik soğuk dedik aç mi altı mi pis gazı mi var hepsini düzenledik yok yine ayni.Düzeleceğine dair umudum da kalmadı . alıştım bekliyorum.Allah sağlık versin napalim.