Korsem geldi ve sahiden kaliteli bir ürün fakat kafama takılan bir şey var; korseyi taktığımda alt bölgede yağ biriktirdi kaş yaparken göz çıkarmaktan korkuyorum 🙈 acaba kullanan var ise bilgi verebilir mi ? Simit bölgesinde korsenin alt kısmında herhangi bir deformasyon oldu mu düzenli kullanımda? S aldım içine girerken zorlandım ama başardım. 🙈 şimdi bu konuda tereddüt ettim. Sizde de aynı sorun oldu mu?