Momgirl16 Evimi malesef dublex oldugu icin asiei sicak evimizin ici 29 derce geceleri kisa kollu zibin ve ince bir pijamayla yatirsam ne olurki cocuk sicaktan uyuamior
Valeria Momgirl16 bizim ev de bikaç gündür 26-27 oluyor. Biraz burnu tıkalı siye klimayı açamadım. Çıtçıtlı bi badi üzerine 0.3 tog uyku tulumu giydiriyorum. Olabildiğince ince tutmak lazım
Yagmuralmila Momgirl16 kafasını kapatın yeter.. bebeği çok sıcakta tutmayın.. çok yumuşak yatakta yatırmayın.. sizden bir kat fazla giydirin örnek veriyorum siz askılı şortla iseniz bebek yarım kol alttan uzun bir altla kalabilir.. bebeklerin ilk 6 ay kendilerini anne karnında hissedip sids sendromu denen (ani bebek ölümü) olarak bilinen sendromdan korumanız önemli .. nedeni bilinmeyen bebek ölümleri .. kendini anne karnında hissedip nefesini tutuyor ..ilk 6 ay risk .. ilk aydan sonra her ay riski azalıyor..
Lalaland Momgirl16 34 dereceyi bile görüyorum evimde aynı durum dubleks çatı kat ☹️ Sadece atletle yatırıyorum
brokoli Momgirl16 Kendim nasil giyiniyorsam kizimi da oyle giydirdim dogdugundan beri. Haziran ayinda bodrum sicaginda, cocuga sapka tak kafasi usur diyolardi.milleti dinleseydim isilikolurdu cocuk.
Kuzey22322 2 ay 6 günlüğüz sadece kısa kol zıbınla tutuyorum üstüne tek kat müslin örtüyorum yeterli oluyor bence hastanede 25 derece de bile bu şekilde tutuyorlardı daha günlükken, bir de bizimki sıcakladığı anda isilik oluyo her yeri
Arsima19 Momgirl16 bizimde dubleks suan 30 derece üstünde kisakollu citcitli altta şort var ince bir battaniye de örttüm.
MySunny Momgirl16 bebeği terletmiyor.Normal kıyafetlerle gece terleyip,sabaha karşı teri soğuyabilir.Ama uyku tulumuyla vücut ısısı sabit oluyor.