Kızlar oğlumda doğuştan parmak bağı var. 3 doktora götürdük en son götürdüğümüz prof.du ayrılma olmazmış kemik yokmuş kozmetik olarak da parmağı alırız dedi ama ben nasıl kıyayım onun küçücük parmağına hareket ediyor ama parmağı çevrenizde bu durumda olupda diğer parmağa kısıtlamadan hayat süreniniz var mı çok üzülüyorum diğer parmağının hareketini kısıtlarsa küçük parmağını alırlar diye 