2_kucukoglum Kızlar bende hamıleyken ayaklarımda mantar olmustu tabanı hep derı sokuluyor travazol kullansam olur mu ya da siz ne kullansınız cok kasınmıor ama kötü olmus. Simdi emziriyorum kullansam olur mu ya da basına böyle bir şey gelen var mı
Mavis34 2_kucukoglum bana hamileyken kesinlikle tramadol kullanma demişti doktor gebelikte neyse emzirirkende aynı diyorlar
serebro 2_kucukoglum travazol bebeğime de verilmişti benim aynı krem değil mi bebege veriliyorsa bir sakınca olmaz diye düşünüyorum, sadece düşünüyorum
2_kucukoglum Atlasbebek3535 mantar da etkili bir krem bılemedim aıle hekimine danıssam acaba onerır mi bılemeıdm
Yaprakkkk 2_kucukoglum bana da hamileleiğimde verilmişti kadın doğum uzmanı tarafından. Hamilelikte kullanılan bir şey emzirirken de hayli hayli kullanılır diye biliyorum
2_kucukoglum Yaprakkkk gebelikte kullanılan bır ılac emzirirken de kullanılıyor ama nette bktım travazol krem kullanılır diyen de var emzıırıken sakıncalı diyen de var
MihrimahVeAnnesiii 2_kucukoglum Doktor vermişti doğum sonrası kullandım çokta fayda etti doktora danışıp kullanabilirsiniz bence
Gzde3535 Bende hamileyken kullanmıştım hatta çocuğa bişey olur diye düzenli kullanmadım kadın doğum doktorum kızmıştı onun çok düşük bir kısmı kana karışıyor demişti