Aleynatnr45 Az önce kan verdim 0.997 çıktı ne oluyor varmı gebelik sabah gidecem hastaneye ama yatamam simdç merak dan
Birceninannesi Aleynatnr45 5ten büyük olması gerekiyo gebelik var diyebilmek için. Bu sonuca göre gebe değilsiniz
1Aybarsmom İyi geceler diliyorum herkese lütfen mjımı gören cevap verebilir mi? Normalde 25 mayısta adet olmam gerekiyordu 2 gün geçti olmadım lekelenme oldu gerisi gelmedi. Belim kasıklarım başım ağrıyor ateş basıyor ama devamı gelmiyor. İlk defa böyle gecikme oldu normalde günü gününe olurdum adet. Sadece 1 sefer korunmasız ilişki oldu. Böyle birşey yaşayıp adet gören oldu mu?
GizeminEdizi 1Aybarsmom korunmasız ilişki ilehamile olma ihtimalinin yuksek,insanlar korunurkrn hamile kalıyor .
1Dost Aleynatnr45 bence büyük ihtimalle bebek oluşuyor suan. Gebelik olmadığı zaman 2 0 yada 1.20 gibi sonuçlar çıkıyordu küsüratlı olunca gebelik diye duymuştum sonra ben bayağı Erken kan verdim 0.919 küsür çıktı benimde anladım zaten olduğunu 3 gün sonra test yaptım pozitif cıktı. Adetine kac gün var
GizeminEdizi 1Dost saçmalamayın .0,9 1.2,2.0 dan küçük bir değer bunlarda gebelik yokken ,0,9 da nasıl gebelik olabilir?erken kan vermistir değer yükselir ama 0,900=0,9 yani sıfıra yakın 1 bile değil ki 0_5 arası normal değer.
Aleynatnr45 1Dost bir kaç gün kaldı adetime oğlum doğmadan önce gebelik beklediğim de beta için kan veriyordum 0 çıkıyordu hep bu böyle çıkınca korktum Bi beklenmeyen gebelik olacak belirtileri var diye gittim ha tabi olacak diye bişi yok rahatsızım onun belirtisi ile karışmış da olabilir sabah alacam zatenn n sonucu
Aleynatnr45 1Dost sizde de değer normal çıkmış referans dışı değil kırmızı oluyor pozitif olunca daha önce de geçen seneler de kan verdim oğlumu öğrenmek için gebelik yoktu hep 0 do sonuç bu niye yüksek anlamadım ben
Aleynatnr45 1Dost merhaba bugün yine kan verdim 2 gün önce 997 çıkan sonuç bugün 0 100 çıktı neden oldu ki sizde de mi böyle oldu
GizeminEdizi Aleynatnr45 adet dönemine yakın değer yükselmesi normal ,gecikmeden test yaptıysan adet olacaksindir.Benim 1.2 çıkıştı bir hafta sonra adet oldum mesela.
1Dost Aleynatnr45 0.919 mu normal? 1 den küçük yani. Negatif bir sonuç ama gebelik oluşuyor olarak araştırdım okudum kendimde de tuttu 21 Aralık sonucu 0.919 3 gün sonra test pozitif ve suan oğlum 1 yasında daha ne diyebilirim
GizeminEdizi 1Dost tamam anladım da adetten önce yapmissindir onu ,gecikti mi tahli yaptirdiginda adetin?ya da kaç gün gecikmisti.
Aleynatnr45 1Dost doktor da öyle bişi söyledi bana 2 3 gün sonra bidaha ver kan dedi belirsizlik var testte dedi