Rabiates Merhaba bebeğimi odanın sıcaklığına uygun giydirdiğim halde uyurken aşırı terliyor endişelenmeye başladım artık var mi bebeği böyle olan bi bilgi verirseniz sevinirim.
_YanakReisinAnnesii Rabiates benim bebeğim doğduğundan beri böyle bunun için doktora götürmüşlüğüm de var , bebekler de terlemenin normal olduğunu ve anne ya da baba çok terliyorsa genetik olabileceğini söylemişti doktor
Hcrdnc Rabiates benim bebegimde doğduğundan beri terliyor kışın biraz ama şimdi çok fazla terliyor. Muhtemelen normaldir çok endiseleniyorsaniz doktora soyleyin