Arkadaslar bebeğim tam 1 aylık ve öksürüyor ama öğürüyor gibi cok sıkta değil ara ara oluyor reflü kaynaklı olabilir mi yoksa üsüttü mü acaba yasayan varmı böyle bi durumu ☹️☹️ Büyük kızım da öksürüyordu acabs ondsn mı geçti aylık muayenemizde herşeh yolundaydı ertesi gün bu öksürük basladı sizce tekrar götürmeli miyim