Oğlum çok içine kapanık hiç bişeyden zevk almıyor herşeyden şikayetçi anasınıfında hiç birşeye katılmak istemiyor arkadaşlarıyla oynamıyor daha çok izlemeyi tercih ediyor çok nadir oynar evde mutsuz dışarıda mutsuz ne yapacağımı şaşırdım artık 😔 üstüne bide kardeşi oldu tam oldu daha da kötü oldu