Alpsmomm doktorumuz bize ek gıdaya basladigi 6.aydan itibaren günde bir öğünune çok az tuz ekle. Bir yaşından sonra da yine çok az her öğünune devam et. İyot gelişimi için çok gerekli dedi. Ben 3 oğluma da bu şekilde hep tuz ekledim. Tuz yasak deniliyor nasıl söylüyorlar bilmiyorum. Bende biyoloji mezunuyum az çok biliyorum. Tuz özellikle beyin gelişimi için gerekli. Hatta hamilelikte bile iyot takviyesi alınması önerilir.