Zeyzeyn 10 yıllık ütüm sizlere ömür. Tefal markaydı hafif ve memnundum. Sizlerin önerebileceği çok uçuk fiyatlı olmayıp hafif ütü varmıdır 🤗Ne almalıyım?
Annesinin_kuzusu00 Zeyzeyn bende tefalin buhar kazanlisini almayi dusunuyorum.Philps cok pahali ama kimse tefalden memnun degilmis.
hlltpc Zeyzeyn philips azur pro kullanıyorum çok çok memnunum ama geçende gördüm nerdeyse 4 bin olmuş o kadarı da fazla🙄
Ates_mami Zeyzeyn tefal bence ütü konusunda çok başarılı. Eğer kazanlı isterseniz express power kullanıyorum. Memnunum
Yusaydef Annesinin_kuzusu00 Tefal kullanıyorum çok memnunum kireç aparatını söküp temizleme özelliği olması da artısı
Zeyzeyn Yusaydef tefalin hangi modeli hatırlıyorsanız yazarmısınız akıllı koruma sistemi varmı peki olaki ütüyü kıyafetin üstünde unutmak gibi malum bebişlerle ne olacago belli olmuyor 😂
Zeyzeyn hlltpc bayada pahalılanmış😔ütü eziyetini çekmek için o kadar para vermek istemiyorum daha makul bşiler bulurum inşallah