Alyask Kızlar sağlık ocagından sımdı geldım kızım 1 yas asılarını oldu yan etkılerı Neler yaptıran anneler yazabılır mı ? Ebe calpol ver agrısı olur dedı
Burcu35 Alyask En çok yan etkisi olan aşı 2.ay aşısıymış kalanından korkma demişti bana ebe en fazla aşı yerinde biraz ağrı olabilir bundan kaynaklıda huysuzluk
Neslisahh Alyask Ateşimiz 37.7 olmuştu 1 çay kaşığı calpol vermiştim rahatlasın diye kontrol edin huysuzluğu olursa aşıdan kaynaklı ağrı olduğunu düşünebilirsin 1 çay kaşığı calpol verebilirsin 👍🏻
Mervenur48 Gecen ay olduk sadece yapilirken agladi normal olarak. ne gecesinde ne sonraki gunlerde bi sknti olmadi.persembe 2.ay asisi var ondan korkuyorum bakalim ne olcak.