Goktugunannesi1234 Merhabalar devlette hemsireyim eşimin tayini çıktı. Ben hemen şuan tayin dilekçesi yazabilir miyim . Beraber gidebilir miyiz yoksa onun işbaşı yapmasını beklemek zorunda miyim ??
Rabia6025 Gitmesine gerek kalmadan tayın isteyebilirsiniz bende öğretmenim eşim ilişiğini kesmeden ben tayın istedim eş durumu yeni görev yapacağı ile