57600 13-14 aylık bebeklerinize neler veriyorsunuz hanımlar, benim bebeğim çok iştahsız çorba ve mamasından baska biseyi sadece diliyle tadıp beğenirse 1-2 tatlı kaşığı yiyor . Sizler neler yapıyorsunuz
annesininecesi Bende de durumlar aynı resmen ağlıyorum sinirden çocuk bir sey yemiyor çorbada içmiyor muz kaşar peyniri başka da yedigi pek bir sey yok pankek falan yapıyorum eskiden yerdi şimdi yediremiyorum ekmek içi yerse bide bazen o kadar nasıl geçecek bu dönem gerçekten cildiriyorum😭😭
57600 annesininecesi sakinnn 😂relax bizm bile ara sıra modumuz olmuyor ki onlar bebek dertlerini tam olarak anlatamıyolar hersey ilgilerini çekiyor . Yemezse yemesin bırak illa acıkıcak acıkıncada sevdiği seyler nelerse onlardan yap. Valla aç kalacağına ne yiyosa yap . Ben bazen pirinç unu yapıyorum öyle güzel yiyor ki bazen meyveleri ezip cici bebe ekleyip öyle veriyoeum çok beğeniyor. Arı mamanın çeşitleri var onlardan veriyorum . Gece için tok tutucu iyi geceler kaşık maması veriyorum. Herkesin anneliği kendine her anne bebeğinin iyiliğini ister herseyden yesin doysun ister ama işte böyle dönemlerde bu istekler olmuyor ne kendinizi zorlayın ne onu zorlayın psikolojik olarak yıpratmayın birbirinizi canım benim