busrahnm-95 benimki de 4 ay 18 günlük. 4. Ayına girdiğinden beri aynı seninki gibi. Asla geri yaslanmıyor sürekli öne atıyo kendini dik durmaya calısıyor. Engelledikce aglıyo bagırıyo o yuzden ben de engellemiyorum valla göbeğinden belinden destek atarak oturtuyorum dik. Her bebek aynı değil neticede napim